itsourgirl.blogg.se

With small steps of love we will be together one day..

Kroppen före och efter

Publicerad 2013-01-11 21:35:24 i Allmänt,

Nu börjar tankarna snurra på hur man kommer se ut när kroppen har skjutit ut kanonkulan som just nu ligger och badar i en liter vatten i magen. Jag va ju inte direkt svin-nöjd innan grav heller då jag faktiskt lagt på mig (vad jag tycker) lite för många ska-vi-inte-ha-något-gott-kilon sen jag träffade min sparris, Mange. Tips till er singlar, när ni träffar någon, se till att du har minst lika bra ämnesomsättning som honom!! Än så länge (med fyra veckor kvar) så har jag gått upp 13 kg. Folk säger att jag ser liten ut i min graviditet och att "där är ju bara en mage". Ska jag vara ärlig så nej, det är way to much arms, fläskiga lår och rundare ansikte. Jag är bara bra på att dölja det i mina kläder. Nu låter jag bitter, det är jag. Men jag vill samtidigt påpeka hur värd hon är varenda kilo, varenda finne i ansiktet och eventuella bristningar som jag hoppas att jag inte får. Laddar min hjärna med kläder och bilder om hur jag vill se ut och vad jag ska klä mig i i vår. Det blir definitivt inte slitna gravidjeans, onepiece och UGGS.... Nä, då jävlar ska jag ut och rasta min feta vita hund, hennes överenergiska bror, mitt breda gravidarsle och min skrikiga unge. Jag kommer se ut som vanligt igen. Its just a matter of time. Eller....?

Kommentarer

Postat av: tina

Publicerad 2013-01-11 22:00:15

Kusin dem kommer trilla av dig, jag lovar! jag e faktiskt mer nöjd med min body nu än innan jag blev gravid. Det e lite fräckt! Du kommer vara en hot mama innan du vet ordet av det! ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela