itsourgirl.blogg.se

With small steps of love we will be together one day..

Fix fix

Publicerad 2013-01-01 20:59:02 i Allmänt,

Äntligen är 2012 över och det är dags att fokusera på allt nytt och roligt som kommer hända 2013. Slutet av 2012 var jävligt påfrestande så när klockan slog 00 igår så va nog ingen lyckligare än jag. Nu tar vi nya tag och skakar av oss dålig energi och den där obehagliga känslan i kroppen.
Kommer nu börja jobba inne hos Michel Cavalli ca tre dagar i veckan så länge jag pallar innan bebis kommer. Ser verkligen fram emot detta! Har väll inte tänkt ta nån jätte ledighet sen. Vill kunna jobba lite då och då. Nu bockas dom sista sakerna av inför prinsessans ankomst. Har kokat nappar ikväll och även lagt ner hennes grejer i BB väskan. Jag tycker det är mysigt att pilla runt bland dom små kläderna och filtarna. Dessutom behöver jag sysselsätta mig med nått ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela