itsourgirl.blogg.se

With small steps of love we will be together one day..

Gravidyoga

Publicerad 2012-11-01 20:00:00 i Allmänt,

Efter en sjukt stressig dag på jobbet så gick jag direkt till gr
avidyogan. Började förra torsdagen och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det än. Det första som slog mig förra gången var att jag nog aldrig kommer känna mig "hemma" i en mammagrupp. Kände mig totalt malplacerad! Många av rörelserna är det precis att man får till nu med magen. Kursen är på 9 veckor så det ska bli intressant att se hur det går att göra "barnets position" dom sista veckorna....
Jag kom hem vid 19.30 och möts av en stor påse från Barnens hus. Spännande!
Min söta, fina älskling hade varit och handlat en amningskudde.
Inte för att jag ska amma någon just nu. Men den är perfekt att ha mellan låren när man sover.
Jag blev så glad och den va jätte fin! Tack tack tack bästa Mange <3

Kommentarer

Postat av: Terese

Publicerad 2012-11-01 20:36:07

:)

Postat av: Annie

Publicerad 2012-11-01 20:40:09

Var går du nånstans?

Postat av: Steffi

Publicerad 2012-11-01 21:12:00

Prebalans. Ligger i den lilla gatan ner mot Telegrafen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela