itsourgirl.blogg.se

With small steps of love we will be together one day..

Blandade känslor.

Publicerad 2012-11-06 20:50:30 i Allmänt,

Alla säger att man ska njuta av sin graviditet. Känns som att en person snuvade mig på "konfekten". Istället har jag behövt oroa mig för tusen andra grejer och ta tag i saker som jag fan borde slippa hålla på med just nu. Ibland blir jag dock påmind av att "bebis" också vill ha lite tid och uppmärksamhet. Igår tillbringade hennes pappa några minuter liggandes på magen och pratade. Jag trodde hon sov för hon hade slutat knö runt sen ett tag tillbaka. Men när han pratat ett tag så fick han sig några buffar i örat. Känner henne oftare nu. Innan har det bara varit på kvällarna men nu även på natten och tidig morgon. Vill bara beta av skiten som ska bli gjort just nu så jag kan få mysa med min bebis och tänka på vad hon ska ha för lakan i sin säng istället för att gå runt och tänka på allt annat skit! Föräldrakurs är bokad. Vi börjar 15 januari så jag hoppas inte hon kommer för tidigt :P Vi har även bokat tid för att skriva på papper om att Mange är pappa till henne. :)

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-11-06 22:04:24

Åh, vilken fin mage du har <3 min lilla kusin har blivit "stor" nu ;) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela