itsourgirl.blogg.se

With small steps of love we will be together one day..

Till dig

Publicerad 2013-01-25 00:12:44 i Allmänt,

Det är näst intill olidligt att ligga här och se hur mitt gråa linne guppar och flyger åt olika håll. Jag vet att det är din fot. Men jag har ingen aning om hur den ser ut. Jag vill hålla din lilla fot i min hand, lukta dig bakom örat och bara få ligga och beskåda dig timmar i sträck. Jag längtar efter att få höra dig gapskrika utan någon hejd, jag längtar efter dina bajsblöjor och nerspydda kläder. Och varje timme jag går upp nu på nätterna önskar jag att det va du som ville mig något. Istället får jag be din pappa flytta sig från min sänghalva eller släppa ut en hund i trädgården. Jag lovar att göra mitt bästa och ge dig allt jag har. Du ska få växa och bli precis den du är och jag ska älska dig varje sekund. Med eller utan blått hår och piercad näsa. Om allt faller omkring oss så lovar jag att stå vid din sida, jag viker aldrig av. Jag kommer fånga dig om du faller och du behöver aldrig tvivla på min kärlek till dig. Vad som än händer så är den evig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela