itsourgirl.blogg.se

With small steps of love we will be together one day..

På banan igen!

Publicerad 2013-02-04 11:53:11 i Allmänt,

Kom precis hem igen efter att ha varit hos barnmorskan. Bebis växtkurva ser lite rolig ut. Barnmorskan sa att jag förmodligen varit stressad över något i två/tre veckors tid och bebis har då växt dåligt. Nu ligger hon som hon gjort innan, lite över kurvan. Magmåttet hade växt från 34 till 37 på två veckor så även där hade hon dragit iväg. Känns skönt! Nått som är mindre bra är mina svullna fötter och händer. Även att jag känner mig lite off och har huvudvärk på det är inte så bra. Så vi ska hålla stenkoll på mitt blodtryck. Höjs det så kan det vara att jag fått havandeskapsförgiftning och det är ju inte så bra. Nu vill jag bara ha ut min lilla unge. Jag vill pussa på henne och jag är så nyfiken på hur hon ser ut. Jag tror hon är lik sin pappa :) Dessutom är jag trött på att vara svullen, trött och ha ont i ryggen. Barnmorskan tyckte att det va galet att jag med mitt jobb fortfarande jobbade. Får väll råda henne och sluta med det snart.... Eller...? ;) Älskar ju mitt jobb trots att det just nu kör slut på mig. BF om 12 dagar!

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2013-02-04 13:35:09

<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela