itsourgirl.blogg.se

With small steps of love we will be together one day..

Kolla där!!!

Publicerad 2013-02-12 10:51:05 i Allmänt,

Jag ser långt ifrån runt magen. Inte heller ser jag på sidan eller under den. Men det gör Mange.... Med en lite panikartad ton gav han ifrån sig en kommentar som jag fasat för hela graviditeten. "Du har fått några bristningar där". Jag sprang ut i hallen och jo visst... Fyra små blåa sträck till vänster om naveln. Fan då!!!!! Extra irriterande är det att hon lika gärna hade kunnat vara ute nu, och då hade jag aldrig fått dom. På en tiondels sekund va jag på Apoteket på Väla för att leta upp Bio oil. Slut. Sprang in på Life. Slut.... Jag kände nästan hur magen fortsatt spricka och hur jag behövde den där jävla oljan NU! Sista butiken hade den och jag tänkte först ösa ner hela hyllan i påsen. Nu jävlar smörjs det! Tänker den envisa krabaten stanna två veckor till så lär det garanterat bli värre. Om inte, så kan jag nog få bukt på dom fyra små jävlarna.....

Kommentarer

Postat av: Sida

Publicerad 2013-02-12 21:36:09

Aww fan då!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela