itsourgirl.blogg.se

With small steps of love we will be together one day..

Tröttsamt

Publicerad 2012-11-04 16:38:00 i Allmänt,

Inte trodde väll jag att det var så jobbigt och invecklat att bli förälder. Tycker jag badar i inkomstpapper, ansökningar och annat skit som ska in till olika ställen. Fick även avslag på min ansökan om graviditetspenning så det blir till att skicka en överklagan. Hur fan ska det gå till att jobba ståendes nio timmar om dagen fram tills hon kommer!? Känner att jag behöver "beta av" så mycket som möjligt just nu. Har även fått annat skit i huvudet, precis som inte allt annat räckte. Ibland blir man så jävla besviken på människor. Dock lär man sig något varje gång. Hade bara önskat att denna gången kom när jag hade mer energi. Men vad ska man göra? Det är bara att bita ihop och försöka lägga livets pussel så gott det går. Suck.

Kommentarer

Postat av: tina

Publicerad 2012-11-08 07:48:42

Kusin, man måste inte jobba nio timmar om dagen till bebis kommer, va snäll mot dig själv och tillåt dig plocka ut mammadagar innan ankomsten. Du har rätt till det! Så gjorde jag! Man behöver inte snåla så mkt på sina dagar för det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela