itsourgirl.blogg.se

With small steps of love we will be together one day..

BF+8

Publicerad 2013-02-24 17:05:37 i Allmänt,

Jag fortsätter tjata vidare om hur trött jag är på det här. Nätterna är gräsliga då jag vaknar heeeela tiden! Inte lätt att somna om heller när både rygg och höfter skriker av värk! Har fått tid för igångsättning nu men hoppas innerligt att det sätts igång innan dess. Både pga att jag inte orkar vänta och att jag läst så mycket skit om just igångsättning. Idag blev jag sjukt trött på att gå runt och glo på alla bebis saker, så det mesta inkl vagnen åkte rakt ut i förrådet! Vill passa på att tacka för alla peppande ord! Tjatet om hon kommit lr vad hon håller på med börjar dock trötta ut mig. Jag må ha henne i magen men jag vet fan inte när hon tänker dyka upp. Aldrig tydligen....

Kommentarer

Postat av: Kusin Charlotte

Publicerad 2013-02-24 19:47:23

Ja Steffi, vad ska man säga??? Förstår precis hur du känner dig!!! Hoppas verkligen att hon tittar ut väääääääldigt snart! Har du testat hinnsvepning? Kan säga att det fick fart på Malte! Håll ut, belöningen är nära! Kram på dig

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-02-24 22:48:59

Håller tummarna nu Steffi!! Jäkla unge till att vägra att komma ut ;) Kram

Postat av: Issa

Publicerad 2013-02-25 11:30:52

Ja, be om en hinnsvepning så de drar igång!

Jag blev igångsatt & de gick jäääätte bra!!
Fick gel kl 08.00, blev lite molande värk sen hände de inte så mycket mer. Vid 18 fick jag mer gel och sen pang bom så satte allt igång och kl 22.45 kom han ut ! :)

Postat av: Jenny Aldgård

Publicerad 2013-02-25 23:02:32

Nä nu får hon ju faktiskt komma ut!! ;) fin du är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela