itsourgirl.blogg.se

With small steps of love we will be together one day..

Ett mysigt besök

Publicerad 2012-12-11 20:28:39 i Allmänt,

Imorse va jag och Mange hos våran barnmorska. Det va mysigt att ha Mange med och jag inbillar mig att han ska känna sig mer delaktig då. Vi fick lyssnat på våran lilla tjejs fina hjärtljud och Maud (barnmorskan) kände att hon redan fixerat sig i mitt bäcken. Känns verkligen som att det är på allvar nu. Det är inte så lång tid kvar. Vi pratade lite om förlossningen och både jag och Mange känner oss ganska lugna inför den. Maud sa att bebis nu är ca 45cm och väger ca 2200gram. Om hon följer sin kurva kommer hon ligga på ca 4000gram vecka 40. Jag hoppas verkligen att allt fortsätter att vara bra dom sista veckorna. Just nu sitter jag i soffan och känner (vad barnmorskan iaf trodde) två fötter eller knän vid revbenen på höger sida. Känns skumt men ändå mysigt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela