itsourgirl.blogg.se

With small steps of love we will be together one day..

Ännu mer!

Publicerad 2012-12-16 16:04:08 i Allmänt,

Idag gick vi in i vecka 32. Det är alltså 8 veckor kvar vilket känns som en evighet i siffror samtidigt som jag mentalt får lite panik. Av 40 veckor är det nu bara 8 kvar... Känns inte alls som att vi är förberedda fast att vi i själva verket har prickat av det mesta på "att göra/köpa" listan. Idag var vi på Väla i julklappsstöket. "Vilken fin kula du har" fick jag som kommentar av en tjej i en butik. Det händer faktiskt ofta att folk säger fina saker om min "gubbakagge". Jag behöver verkligen höra det, så tack! :) Efter storstädning, tvätt och ett stökigt Väla är vi välförtjänta av pizza och soffmys ikväll. Dags att ladda inför 6 galna dagar på jobbet, puh! Har varit och hämtat babyboxen och köpt en speldosa också idag :)

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-12-16 22:44:55

Va roligt att det närmar sig nu :D Bestämt er för något namn??
Kan du inte bjuda på en ny magbild kanske?! Jag är så nyfiken ;)
Kram på dig

Postat av: Issa

Publicerad 2012-12-17 18:28:28

Jag kan inte förstå att om endast 8 veckor förändras ert liv för alltid !!
Tycker precis man fick veta att du va gravid och om endast TVÅ månader så ska hon komma!
Tänk vad snabbt två månader går på lilla Neo, jag menar, han är 13 månader nu!!!!
Försök verkligen och njuta av tiden som finns kvar, även om man längtar jätte mycket efter henne :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela